.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مسافران نوروزي مي توانند سوغات خود را از 400 غرفه در 10 شهرستان خريداري كنند
مسافران نوروزي مي توانند سوغات خود را از 400 غرفه در 10 شهرستان خريداري كنند

 مدير كل ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري مازندران  اظهار‌ داشت:مسافران نوروزي از 400 غرفه در 10 شهرستان مازندران مي توانند صنايع دستي مازندران را به عنوان سوغات خريداري كنند.  

سيف الله فرزانه در جلسه ستاد تسهيلات سفر مازندران تصريح كرد: با هدف حمایت از  هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی استان و کشور در حال برگزاری نمايشگاه صنايع دستي در شهرستانهاي مختلف مازندران هستيم كه در حال حاضر مسافران نوروزي مي توانند در10 شهرستان و 400 غرفه به خريد سوغات بپردازند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران یادآور شد: در زمینه سوغات استان خرید اقلامی چون برنج، ماهی، ترشی و مربا توسط مسافران در این ایام قابل توجه است.

فرزانه  به برپایی نمایشگاه کتاب اشاره کرد و گفت:  با حضور ناشران و به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در 19 شهرستان استان، نمایشگاه کتاب برپا شده که مورد استقبال مسافران قرار گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران بیان داشت: کتابچه راهنمای گردشگری نوروزی با محتوای معرفی 19 شهرستان استان و جاذبه‌های گردشگری و صنایع ‌دستی و مراکز اقامتی و پذیرایی در 144 صفحه در تیراژ 100 هزار نسخه بين مسافران نوروزي توزيع شده است.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت اقامت در هر شب به میزان  700  هزار نفر اسکان با افزایش 17 درصدی رشد نسبت به سال گذشته، تصریح کرد: این ظرفیت شامل اقامت در هتل، هتل آپارتمان، متل، اماکن استیجاری، مجتمع‌های دولتی ساحلی، کمپینگ‌ها، مدارس، زائرسراها و مهمان‌پذیرها می‌شود.

فرزانه درباره ساماندهی واحدهای استیجاری یادآور شد: تاکنون 10 هزار واحد شناسنامه‌دار شدند و 10 هزار واحد دیگر شناسایی شده و در مرحله ساماندهی قرار دارند.

این مسئول اضافه کرد: در همین ارتباط افزایش تعداد کلاس‌ها برای اقامت در مدارس توسط اداره کل آموزش و پرورش استان از 3 هزار  619 کلاس در سال 90 به حدود 4 هزار کلاس در سال 91 را شاهد هستیم./100


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.